IMG_2052

Een goede plek voor je kind

Je wilt als ouder het beste voor je kind en een basisschool die echt bij jouw gezin past. Wij nodigen jou en je kind(eren) van harte uit op De Zonnewijzer en vertellen je graag alles over onze mooie school en het onderwijs.

De Zonnewijzer is een open christelijke basisschool in Houten-Zuid. Met een enthousiast en ambitieus team geven we dagelijks kwalitatief hoogwaardig onderwijs aan ongeveer 350 leerlingen.

Rust en structuur

Ouders ervaren onze school als een school waar veel persoonlijke aandacht is voor de kinderen en waar ruimte is voor kinderen om zichzelf te zijn. Op een duidelijke en liefdevolle manier brengen we rust en structuur in de groepen. Kinderen voelen zich veilig en komen zo tot leren.

Gemotiveerd leren

Op De Zonnewijzer betrekken we je kind bij zijn of haar eigen ontwikkeling. Wat wil hij of zij leren en hoe pak je dat aan? Ons onderwijs is zo ingericht dat een kind zich maximaal kan ontplooien, zodanig dat het trots op zichzelf kan zijn. Kinderen leren aan de hand van thema’s die passen bij hun leef- en belevingswereld. Zo blijven ze gemotiveerd en krijgen onze kinderen alle ruimte om zich te ontwikkelen. Eenieder op zijn eigen manier. Het motto van De Zonnewijzer is dan ook: Een school waar ieder kind de ruimte krijgt om te stralen!