IMG_2052

Kennismaken en aanmelden

Je bent van harte uitgenodigd om onze school van binnen te bekijken en de sfeer te proeven. Het allerbelangrijkste is dat de school bij jullie past en dat je kind met plezier naar school gaat.

Kennismakingsgesprek

Tijdens het kennismakingsgesprek vertellen wij je graag van alles over onze school en ons onderwijs en er is alle tijd voor je vragen. We nemen een kijkje in de verschillende groepen, zodat je de school in werking ziet en de sfeer kunt proeven. Maken jullie een afspraak voor een kennismaking, dan weet jullie zeker dat wij uitgebreid de tijd voor jullie kunnen nemen.

Voor de afspraak kun je contact opnemen met Esther Faas en Wendy Zweep, directie. Zij zijn telefonisch te bereiken op nummer 030-2421063, maar een mailtje sturen kan ook naar: infozonnewijzer@fluenta.nl of via het onderstaand contactformulier.

2000 tekens resterend