Ervaringen

Onze kinderen hebben het super naar hun zin op De Zonnewijzer. Een school waar ze worden gezien. Waar ze kunnen zijn zoals ze zijn. Waar ze goed worden begeleid in hun eigen leerbehoeftes.

Een school waar wij als ouder fijn contact hebben met de leerkrachten, we onze vragen mogen stellen en we serieus worden genomen.

Als meer dan 5 jaar hebben wij te maken met De Zonnewijzer. Momenteel gaan 3 van onze kinderen hier met plezier naar school en ook dit jaar zal onze jongste starten. De school voelt voor onze kinderen als een warm bad, als een soort tweede familie.

De leerkrachten zijn veelal erg betrokken bij de leerlingen en proberen zoveel mogelijk te kijken naar de individuele leerling. De manier van lesgeven is vindingrijk, motiverend en uitdagend en er is ruimte voor humor.

Er heerst een prettige sfeer op De Zonnewijzer: iedereen hoort erbij en je mag je unieke kwaliteiten best laten zien. Daarnaast is er ruimte voor sport en spel, creatieve vakken en interessante uitjes. Kortom: De Zonnewijzer biedt een compleet pakket waar leerlingen tijdens hun kinderjaren spelenderwijs wijzer worden gemaakt om daarna door te stromen naar de middelbare school.

Onze zoon in groep 6 gaat iedere dag met veel plezier naar school. Hij ziet zijn eigen groei en is daar trots op. Wij ervaren De Zonnewijzer als een hele veilige school. Kinderen zien naar elkaar om. De Zonnewijzer biedt veel duidelijkheid; er wordt op een open en prettige manier gecommuniceerd met mijn kind en met ons als ouders.